• Fast fragt 29 kr
Item 1 of 3
Fast fragt 29 kr
Op til 12 måneders garanti
Hurtig levering
JULEFEST - UOVERTRUFNE PRISER ➜

Købsvilkår Teknikdele.dk

Applikation og forbrugerbeskyttelse
Disse købsvilkår gælder for den købsaftale, du som forbruger indgår med Spares Nordic AB, organisationsnummer 556998-9444, i det følgende kaldet Teknikdele. For at beskytte dine interesser som kunde gælder bestemmelserne i Forbrugeraftaleloven (Fjernsalgsloven) samt Databeskyttelsesforordningen (GDPR) for samtlige køb på www.teknikdele.dk

Privatlivspolitik
Spares Nordic AB (Teknikdele.dk) har det som en af sine førsteprioriteter, at du altid føler dig tryg, når du videregiver dine persondata til os. Via vores privatlivspolitik viser vi dig, hvordan vi sikrer, at dine persodata behandles i overensstemmelse med den gældende databeskyttelsesforordning GDPR. Vi ønsker at gøre det så nemt som muligt for dig som forbruger at forstå, hvordan vi behandler dine persondata. Læs vores privatlivspolitik i sin helhed her

Købsinformation
Din ordre sendes fra vores lager i Malmø. Ændringer og tillæg skal foretages, inden din ordre behandles og sendes fra os. Hvis du opdager eventuelle fejl i din ordre, er det derfor vigtigt, at du omgående kontakter vores kundeservice for at ændre din ordre, hvis det stadig er muligt.

Vi tilbyder 12 måneders garanti på vores sortiment, med undtagelse af forbrugsvarer, batterier og produkter, hvor vi har angivet en kortere garantiperiode på produktsiden. Vi tilbyder 6 måneders garanti på forbrugsvarer og batterier.

Priser
Samtlige priser er inkl. moms. Der kan blive pålagt eventuelle gebyrer for fragt samt fakturagebyr, hvilket i sådanne tilfælde angives ved kassen. Efter at en ordre er blevet bekræftet, kan prisen kun ændres på grund af omstændigheder, der ligger uden for vores kontrol (force majeure, f.eks. krig, naturkatastrofer m.m.) samt i tilfælde af åbenlyse fejl i den angivne pris.

Fortrydelsesret
Hos os har du altid 30 dages fortrydelsesret (gælder ikke virksomheder). Hvis du vil returnere en vare med henblik på ombytning eller tilbagebetaling i løbet af denne periode, skal du følge returfremgangsmåden på følgende link: https://www.teknikdele.dk/returnering-reklamation. Som forbruger har du ret til at undersøge produktet omhyggeligt – sørg for ikke at beskadige produktet eller emballagen mere, end hvad der er nødvendigt for at undersøge det. Hygiejneprodukter som f.eks. in-ear-hovedtelefoner kan kun returneres, hvis plomberingen er ubrudt.

Hvis du returnerer et ubrugt produkt med tilhørende etiketter og i original emballage inden for 30 dage, refunderes det fulde beløb minus fragtomkostningerne – du står selv for fragtomkostningerne ved en returnering. Det er vigtigt, at der anvendes en udvendig emballage, og at tape eller andet materiale ikke klistres på originalemballagen. Hvis produktet eller emballagen er blevet påvirket mere, end hvad der er nødvendigt for at undersøge produktet, forbeholder vi os retten til at gøre et fradrag i refunderingen svarende til produktets værditab.

Reklamation
En reklamation til Teknikdele skal foretages inden for en rimelig tid efter, at fejlen er opdaget, dog senest inden for 36 måneder fra modtagelsen af varen. Teknikdele forbeholder sig i første omgang retten til at udbedre fejlen. Ellers kan en ombytning af varen og i sidste ende tilbagebetaling komme på tale. Kun originale fejl er omfattet af reklamationsretten, som for eksempel ikke dækker fejl forårsaget af normal slitage. I tilfælde af at du ønsker at foretage en reklamation, bedes du kontakte kundeservice, så sender vi dig en returlabel. Bemærk, at Teknikdele ikke har mulighed for at refundere omkostningerne til returforsendelse, hvis du vælger at sende reklamationen uden først at kontakte os.

Enheder, der udsættes for vand- og fugtskader, er ikke dækket af garantien. Dette gælder også smartwatches og aktivitetsarmbånd med en IPX-klassificering.

Fejlagtige reklamationer debiteres med minimum 179 DKK. inkl. moms op til de faktiske ekspeditionsomkostninger. Det er dit ansvar som kunde, at returforsendelsen når sikkert frem til os. Vi står som sagt for returfragten (gælder ikke virksomheder) for godkendte reklamationer. Hvis du ønsker at sende pakken som en sporbar forsendelse, står du som kunde imidlertid selv for returfragten.

Vi tilbyder 12 måneders garanti på vores sortiment, med undtagelse af forbrugsvarer og batterier og produkter. Vi tilbyder 6 måneders garanti på på disse varer.

Minimumsordrer
Minimumsordre er 29 DKK.inkl. moms, ekskl. fragtomkostninger.

Betalingsmetoder

Walley Checkout

I samarbejde med Walley tilbyder vi betaling med Walley Checkout. Walley Checkout samler alle de vigtige betalingsmåder i en og samme løsning – vælg mellem MobilePay, direkte bank- og kortbetaling, faktura eller delbetaling (betalingsmulighederne kan variere over tid). Du bestemmer selv, hvilken betalingsmåde du vil bruge ved kassen, inden du bekræfter købet.

Faktura eller delbetaling indebærer, at du først betaler efter at have modtaget varerne. Du kan derefter vælge enten at betale hele beløbet på en gang eller opdele det i mindre rater. Forfaldsdatoen kan variere og fremgår af den faktura eller delbetalingsfaktura, som sendes til dig. Leveringsmåden og eventuelle gebyrer, der påløber, vises i kassen, inden du bekræfter købet. En mindre kreditprøvning udføres og indebærer i nogle tilfælde, at en kreditvurdering foretages. Ved forsinket eller udebleven betaling debiteres et gebyr samt morarente. De fuldstændige vilkår for Walley finder du her: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_DK.pdf og SECCI https://cdn.walleypay.com/terms/SECCI_DK.pdf

my.walley.dk kan du se alle dine fakturaer fra Walley.

Leveringsbetingelser
Den normale leveringstid er ca. 1-3 arbejdsdage på lagervarer. I højsæsonen kan det tage lidt længere tid, op til 3-5 arbejdsdage. Varer, der ikke er på lager, men som skal bestilles fra leverandøren, har en længere leveringstid. Du finder information om den aktuelle lagerstatus for hvert produkt på vores hjemmeside. Notifikationer om eventuelle afvigelser fra den normale leveringstid eller informationen på hjemmesiden modtager du i forbindelse med ordrebekræftelsen eller efterfølgende via en separat e-mail. Du har her naturligvis ret til at annullere eller ændre din ordre. Vi kan ikke tilbyde kompensation på grund af leveringsforsinkelser. Hvis nogle af de produkter, du har bestilt, har en væsentligt længere leveringstid end øvrige produkter i din ordre, kan vi i visse tilfælde dele din ordre i flere forsendelser. Som kunde behøver du dog aldrig betale mere end den oprindelige fragtpris.

Bemærk venligst, at vi ikke leverer til Grønland og Færøerne.

Uafhentede pakker/forkert angivet adresse
Store pakker ligger på udleveringsstedet i 14 dage, før de returneres til os. Ved uafhentede pakker, som returneres til os, opkræves der et gebyr på 250 kr. inkl. moms for dækning af Spares Nordic AB’s transport- og administrationsomkostninger. Uafhentede pakker er ikke dækket af fortrydelsesretten. Hvis vi får forsendelsen returneret grundet ukendt adresse, eller fordi du er fraflyttet adressen, opkræver vi 59 DKK for at dække administrationsomkostningerne. 

Leveringsmetoder & ansvar
Vi tilbyder følgende leveringsmetoder:

Brev/Fragtbrev – For ordrer med en mindre vægt og volumen. Din ordre leveres direkte til din postkasse. Hvis pakken er for stor, vil postbuddet enten ringe på hos dig eller efterlade en advisering, så du kan afhente pakken hos nærmeste udleveringssted.

Postpakke – Din ordre leveres til det nærmeste udleveringssted. Du modtager en besked via enten SMS eller advisering. Vi anbefaler, at du udfylder dit mobilnummer ved kassen for den kortest mulige leveringstid. For at kunne indløse pakken skal du medbringe gyldigt billed-ID. En postpakke bliver liggende hos udleveringsstedet i 7 dage fra ankomstdatoen.

Vi tager ikke økonomisk ansvar for eventuelle forsinkelser, der er forårsaget af speditøren.

Fragt
Fragtomkostningerne for en ordre er 29 DKK.

Ansvar i tilfælde af skade

Spares Nordic AB kan ikke kræves eller holdes økonomisk eller juridisk ansvarlig for skader på hardware, software eller tab af lagret hukommelse, der opstår i forbindelse med reparationer, uanset årsag eller anledning. Spares Nordic AB kan heller ikke kræves erstatning for reparationer, der resulterer i ekstra arbejde eller omkostninger, der opstår på grund af et defekt produkt eller forsinkede leveringer. Vi anbefaler, at en professionel reparatør eller en erfaren fagmand udfører reparationen.

Databeskyttelsesforordningen GDPR
Dine persondata håndteres i overensstemmelse med de gældende bestemmelser i Databeskyttelsesforordningen (GDPR). 

Når du handler hos os, indtaster du persondata såsom navn, adresse, e-mailadresse, telefonnummer og i enkelte tilfælde også CPR-nummer. Vi har brug for disse oplysninger for at kunne levere varen til dig, men også til håndtering af garantisager eller forsikringer. CPR-nummeret er påkrævet ved eventuelle kreditoplysninger.

Vi, Spares Nordic AB, 556998-9444, Järnyxegatan 17, 213 75 Malmø, Sverige, er dataansvarlige og behandler persondata i overensstemmelse med GDPR. Dataene kan behandles af os eller af en af ​​vores samarbejdspartnere. Formålet med denne behandling er at opfylde vores forpligtelser over for dig som kunde og at informere om diverse tilbud. Persondata behandles også inden for rammerne af markeds- og kundeanalyser, som danner grundlaget for markedsføring, metode- og forretningsudvikling, og for at opfylde det, der kræves af os ifølge lovgivningen.

For at kunne opretholde et godt serviceniveau over for dig som kunde dokumenterer vi al kundekommunikation. Du har ret til at få adgang til disse oplysninger på skriftlig anmodning. Hvis oplysningerne viser sig at være forkerte, ufuldstændige eller på anden måde irrelevante, er det vores ansvar at foretage udbedrende handlinger.

Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik: https://www.teknikdele.dk/privatlivspolitik

Nyhedsbrev  
Som abonnent på Teknikdeles nyhedsbrev modtager du tilbud, nyheder osv. Når du tilmelder dig som abonnent, får du også 10 % rabat på dit første køb. Du kan til enhver tid afmelde dig modtagelse af tilbud via e-mail. Det mobiltelefonnummer, du opgiver ved kassen, kan bruges til SMS-meddelelser vedr. levering eller øvrig kommunikation vedrørende din ordre.

Pris- og produktinformation
I tilfælde af fejl i lagersaldo eller pris forbeholder Teknikdele.dk sig retten til at ophæve købsaftalen. Hvis varen er udgået, eller af anden grund ikke er tilgængelig, er Teknikdele ikke forpligtet til at levere varen, men kan foreslå en alternativ vare. 

Anmeldelser
Ved at skrive anmeldelser om produkter på Teknikdele.dk giver du også Teknikdele ret til at publicere dem på Teknikdele.dk og i andre kanaler og medier. Teknikdele forbeholder sig retten til at publicere og/eller slette indsendte anmeldelser.

Massebestillinger
Vi forbeholder os ret til at standse og kreditere massebestillinger eller ordrer fra forhandlere.

Øvrigt
Vi følger Forbrugerklagenævnets anbefalinger og dansk lov i tilfælde af en tvist.

I tilfælde af spørgsmål om betydningen af ​​disse købsvilkår eller procedurer i tilfælde af fortrydelsesret, reklamationer, transportskader eller andet, bør du kontakte Teknikdeles kundeservice: https://teknikdelar.zendesk.com/hc/sv/requests/new