Returnering & Reklamation
Vi anbefaler, at du gennemlæser vores købsvilkår, inden du foretager en returnering/reklamation. Du finder dem her: Købsvilkår
Forlænget fortrydelsesret
Lige nu tilbyder vi udvidet fortrydelsesret til og med 15. januar 2025.
FORTRYDELSESRET – RETURNERINGER
Hos os har du altid 30 dages fortrydelsesret (gælder ikke virksomheder). Som forbruger har du ret til at undersøge produktet omhyggeligt – sørg for ikke at beskadige produktet eller emballagen mere, end hvad der er nødvendigt for at undersøge det. Hygiejneprodukter som f.eks. in-ear-hovedtelefoner kan kun returneres, hvis plomberingen er ubrudt.
Hvis du returnerer et ubrugt produkt med tilhørende etiketter og i original emballage inden for 30 dage, refunderes det fulde beløb minus fragtomkostningerne. I de tilfælde, hvor du vælger at udnytte fortrydelsesretten/åbent køb, skal du selv betale returfragten. Det er vigtigt, at der anvendes en udvendig emballage, og at tape eller andet materiale ikke klistres på originalemballagen. Hvis produktet eller emballagen er blevet påvirket mere, end hvad der er nødvendigt for at undersøge produktet, forbeholder vi os retten til at gøre et fradrag i refunderingen svarende til produktets værditab.
Bemærk venligst, at vi ikke foretager ombytninger. Hvis du ønsker en anden vare end den, du har modtaget, skal du returnere og bestille en ny vare. Når vi godkender returneringen, vil beløbet for den returnerede vare blive refunderet.
Sådan returnerer du en vare, når du fortryder dit køb:
Klik her for at logge ind på din ordre med ordrenummer og e-mailadresse
Følg instruktionerne for at oprette en retur
Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig med din returnering
REKLAMATION
En reklamation til Teknikdele skal foretages inden for en rimelig tid efter, at fejlen er opdaget, dog senest inden for 36 måneder fra modtagelsen af varen. Teknikdele forbeholder sig i første omgang retten til at udbedre fejlen. Ellers kan en ombytning af varen og i sidste ende tilbagebetaling komme på tale. Kun originale fejl er omfattet af reklamationsretten, som for eksempel ikke dækker fejl forårsaget af normal slitage. I tilfælde af at du ønsker at foretage en reklamation, bedes du kontakte kundeservice, så sender vi dig en returlabel. Bemærk, at Teknikdele ikke har mulighed for at refundere omkostningerne til returforsendelse, hvis du vælger at sende reklamationen uden først at kontakte os.
Enheder, der udsættes for vand- og fugtskader, er ikke dækket af garantien. Dette gælder også smartwatches og aktivitetsarmbånd med en IPX-klassificering.
Fejlagtige reklamationer debiteres med minimum 179 DKK. inkl. moms op til de faktiske ekspeditionsomkostninger. Vi står for returfragten (gælder ikke virksomheder og ej heller for sporbare forsendelser) ved godkendte reklamationer. Hvis du ønsker en sporbar forsendelse, står du kunde selv for returfragten.
Vi tilbyder 12 måneders garanti på vores sortiment, med undtagelse af forbrugsvarer og batterier. Vi tilbyder 6 måneders garanti på disse produkter.
Sådan opretter du en reklamation:
Klik her for at logge ind på din ordre med ordrenummer og e-mailadresse
Følg instruktionerne for at oprette en reklamation
Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig med din reklamation
TILBAGEBETALING
Hvis du vælger at få pengene tilbage for din reklamation, tilbagebetales beløbet til den samme konto som ved det oprindelige køb. Hvis du har valgt at betale med kort, refunderes pengene til den samme konto, som pengene blev trukket fra. Hvis du har spørgsmål vedrørende din betaling, bedes du kontakte Walley. Telefon: +45 89 88 34 61 E-mail: hello@walley.dk