Fast fragt 29kr

Hurtig levering

Åbent køb i 14 dage

Valgt enhed: Skift enhed her

Fast fragt 29kr

Hurtig levering

Åbent køb i 14 dage

Returnering & Reklamation

Vi anbefaler, at du gennemlæser vores købsvilkår, inden du foretager en returnering / reklamation. Du finder dem her: Købsvilkår 

Nederst på denne side finder du nogle af de vigtigste punkter i vores købsvilkår. 

 

Sådan foretager du en returnering eller ombytning af en vare: 

1. Print og udfyld retursedlen. Hvis du ikke har adgang til en printer, klik her.

2. Pak varerne sammen med retursedlen i den samme emballage, som din ordre blev leveret i. Du kan også bruge din egen pakke.

3. Pakken, du ønsker at returnere, skal sendes til følgende adresse: 

Spares Nordic AB/Teknikdelar.se

Box 8081

200 41 Malmö

4. Skriv din afsenderadresse bag på pakken.

5. Send pakken med PostNord. Vi modtager ikke pakker fra andre speditører.

6. Du vælger selv, om du sender pakken med sporing eller uden sporing.

7. Vent venligst på den e-mail, der bekræfter, at din returforsendelse er blevet behandlet.

                                                                                   

Bemærk venligst, at vi ikke betaler returfragt, når du ønsker at returnere varer med hensyn til fortrydelsesretten/åbent køb. Du betaler her selv returfragten. Behandlingstiden for en returnering/reklamation er op til 10 arbejdsdage. Vi vil også minde dig om, at vi ikke foretager ombytninger. I stedet skal du placere en ny ordre af den ønskede vare og returnere den oprindelige vare. Godkendes returforsendelsen, får du pengene tilbage.

 

Sådan gør du, når du vil reklamere et produkt:

  • Hvis du har modtaget en defekt eller fejlagtig vare, beder vi dig om at klikke her eller kontakte os via chatten, der er bemandet på hverdage i tidsrummet 09.00-16.30, og så vender vi tilbage med yderligere instruktioner.

 

FORTRYDELSESRET – RETURNERINGER

Hos os har du altid 30 dages fortrydelsesret (gælder ikke virksomheder). Som forbruger har du ret til at inspicere produktet (gælder ikke reservedele, hukommelseskort, USB-stik, batterier, hovedtelefoner/headset, hygiejneartikler). Hvis nogen af ​​disse produkter er plomberet, og plomberingen er brudt, gælder fortrydelsesretten ikke.

 

Hvis du returnerer et ubrugt produkt med tilhørende etiketter og emballage inden for 30 dage, refunderes det fulde beløb minus fragtomkostningerne. I de tilfælde, hvor du vælger at udnytte fortrydelsesretten/åbent køb, betaler vi ikke returfragten, og ansvaret for, at forsendelsen når sikkert frem til vores lager, ligger hos dig som kunde. Det er vigtigt, at produktet pakkes i en udvendig emballage, og at tape eller andet materiale ikke klistres på originalemballagen. I tilfælde af en defekt emballage eller åbenlys beskadigelse af produktet foretages der et prisfradrag på minimum 30% af produktets værdi, og i tilfælde af væsentlige skader kan tilbagebetalingen blive afvist.

 

REKLAMATION

Kun originale fejl er omfattet af reklamationsretten, som for eksempel ikke dækker fejl forårsaget af normal slitage. En reklamation til Teknikdele skal foretages inden for en rimelig tid, efter at fejlen er opdaget, dog senest inden for 6 måneder. Teknikdele forbeholder sig i første omgang retten til at udbedre fejlen. Er det ikke muligt, vil der blive foretaget en ombytning af varen og i sidste ende tilbagebetaling. Teknikdele har ingen mulighed for efterfølgende at godtgøre omkostningerne ved returfragt.

 

Fejlagtige reklamationer debiteres med minimum 179 DKK. inkl. moms op til de faktiske ekspeditionsomkostninger. Som kunde er det dit ansvar, at returforsendelsen når sikkert frem. Vi står for returfragten (gælder ikke virksomheder og ej heller for sporbare forsendelser) ved godkendte reklamationer. Hvis du ønsker en sporbar forsendelse, står du kunde selv for returfragten. Vi tilbyder 12 måneders garanti på hele vores sortiment.

 

TILBAGEBETALING

Hvis du vælger at få pengene tilbage for din returnering/reklamation, tilbagebetales beløbet til den samme konto som ved det oprindelige køb. Hvis du har valgt at betale med faktura, beder vi dig om at logge ind på Klarna og sætte betalingen på pause, indtil din sag er behandlet. Hvis du har valgt at betale med kort, refunderes pengene til den samme konto, som pengene blev trukket fra.

Spares Nordic AB/Teknikdelar.se

Box 8081

200 41 Malmö

Vælger du at fortsætte med at surfe på dette websted, accepterer du brugen af cookies. Læs mere i vores privatlivspolitik.